Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 21 maart 2016

Parfum fles


Hallo allemaal,


Hier een creatie voor Creaties van Art Magezine.
Daar laat ik mn project zien. Het patroon is van Sandra's Scrapsels.
The besties stempel is een oudje van Sherri Baldy.










Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.

Creatieve groetjes I


4 opmerkingen:

  1. heel mooi dit kaartje Ilonka, wat een mooi modelletje van die parfumfles....erg leuk gedaan met het mooi ingekleurde bestiestempeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk model kaart Ilonka,
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Ilonka en wat een superleuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer