Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 11 maart 2016

Jummie Chocolade

Hallo allemaal,
Het is weer tijd voor mijn Vilda Stamps creatie
De new release stempels van Carina W zijn uit 
En wat zijn een superleuke paas stempels zijn het. Zie HIER
Hier mijn is mijn Paas chocolade box.

Hi everyone,
I’ll love to work with my Silhoutte. And like to show you this Easter chocolate box.
The new release stamps are so gorgeous. You can vind this cutie overhere.
The Stamp is designd  by Carina W




Leuuk dat jullie langskwamen tot de volgende keer.
Thanks for passing by 
Creatieve groetjes Ilonka



5 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze chocoladebox Ilonka...en zeker de inhoud ....mmmmm lekkerrrrr...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke chocoladebox Ilonka, erg lief.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke chocolade box, lekker ook de paaseitjes.....
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke chocoladebox, Ilonka....en wat een gave stempel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammie... Het ziet er mooi en lekker uit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer