Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 20 maart 2016

Inspiratie kaartje Challenge # 1

Hallo allemaal,

We zijn op de helft van de maand.
En tijd voor de Reminder van het Challenge blog.
Ik heb even moeten wachten maar mn eerste inspiratie kaart mag ik laten zien.
Het Thema is Pasen. Elke deelneemster mag met twee kaartjes meedoen.


Onze Sponsor is Sherri Baldy.
Thank you Sherri for your sponsorship.

Onze prijs is:








Doen jullie gezellig mee !!
Mijn kaartje doet ook mee aan de challenge van:
http://artesaniasmyfavorites.blogspot.nl/?m=1
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/?m=0
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Creatieve groetjes Ilonka

8 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka, een hele mooie kaart. Ik heb vandaag mijn 1e kaartj gelinkt. Er zit nog en 2e aan te komen. Ik heb bij het andere blog Color it Create it and Show it off een probleem. Ik kan hem niet zichtbaar maken in mijn favorietenlijst. Weet jij waar het aan kan liggen??
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer prachtig uit Ilonka, wat een mooie kaart.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka, vandaag is het Color it Bestie blog zichtbaar voor mij in de favoerietenlijst. Als jij dat voor me gedaan hebt, dan super veel dank daarvoor!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart,Ilonka.Schattige digi's en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart met frisse kleuren. Prachtig
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Dank je wel dat je meedoet met de Paas-challenge van de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo liebe Ilonka,

    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer