Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 18 maart 2016

Girl with flowers

Hallo allemaal,

Ik ben gek op pink en ik vind het heerlijk om met craftables te werken.
Voor dit kaartje heb ik ook mijn copics gebruikt.
Mijn inspiratie kaartje is voor Vilda Stamps.


Inspiratie blog Vilda Stamps


Neem ook een een kijkje op het inspiratie blog 
De stempel is van Carian W. En wat een leuke serie heeft ze weer gemaakt.
Het leuke stempeltje heet Girl with flowers







Girl with flowers and Fishing guy



Ik hoop jullie weer wat inspiratie gegeven te hebben. 
Leuk dat je langskwam om te kijken en tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

5 opmerkingen:

  1. Lekker dat roze..... ik hou er ook van.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schattig uit Ilonka lekker roze, mag voor mij wel hoor.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Ilonka...een schitterend modelletje is het geworden...en zoooo mooi in die zachte kleurtjes

    groetjes Tosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    leuk plaatje gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ilonka...en wat zijn die stempels leuk!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer