Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 19 maart 2016

Fishing boy

Hallo allemaal,

Dit is voor Vilda Stamps mijn 4e inspiratie kaartje voor deze maand.




De stempel Fishing boy komt van de nieuwe release van Carian W.

 Het sentiment "een kaartje omdat" kunnen jullie HIER vinden.




ik hoop jullie weer wat inspiratie gegeven te hebben met dit kaartje
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka


6 opmerkingen:

  1. Oh deze is ook weer heel erg leuk gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze CUTE zeg~!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en en lief stempeltje Ilonka.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit kaartje Ilonka...wat een grappig en mooi ingekleurd stempeltje weer...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer