Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 14 maart 2016

Een heel fijne dag






Hallo allemaal,

De reminder van Color it, Create it, Show it off staat online.




Ik heb deze leuke besties gebruik zie hier
Komen jullie gezellig langs.






leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka


5 opmerkingen:

  1. Het is weer een snoepie Ilonka, erg mooi.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gekleurd! leuk gedaan. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Ilonka, en Bestie weer prachtig ingekleurd...zo mooi in die zachte roze kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuke stempel gebruikt.

    Groetjes Esmerlda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer