Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 10 maart 2016

CHALLENGE # !

Hallo allemaal,

Eindelijk is het zover, we gaan nu van start met onze Challenge #1
Finally, we will start with our first Challenge

Onze sponsor is Sherri Baldy's Besties.
Onze Sponsor is Sherri Baldy's My Besties.




Wat is de bedoeling: 
* Je mag elke challenge met twee kaartjes meedoen.
* Er moet gebruik gemaakt worden gemaakt van Sherri Baldy's Besties. Zie hier
* Iedereen die volgers is van dit blog mag meedoen met een kaart of project.
* Gebruik voor het inkleuren wel distress inkt of potloden.


The rules of our challenge:

* You may upload two cards to each challenge.
* You must use one of Sherri Baldy's images. You can find it here.
* Everyone who is a follower of this blog can upload a card or project.


Onze prijs voor de challenge is:
Our prize for this challenge is:





Onze eerste gastdesigner.
Our first guest designer.









Dit zijn de kaartjes van:





Astrid





















Nu is het jullie beurt om al jullie mooie creaties te uploaden in LINKIZ
Het DT TEAM kijkt uit naar jullie kaartjes.

Now it is your turn to show us your card.
Please upload your card to LINKIZ.

Creatieve groetjes 
Hugs,

Het dt team.

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk zijn deze voorbeeld kaartjes voor die challenge Ilonka...alleen ik heb geen digistempeltjes van Bestie...helaas kan ik niet meedoen dan...jammer

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rosina dat is jammer maar kijk een hier.
      http://www.mybestiesshop.com/store/c1/Featured_Products.html

      Groetjes Ilonka

      Verwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer