Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 7 maart 2016

Challenge Link en start over twee dagen

Hallo allemaal,
Vandaag is de link van onze challenge blog gewijzigd, het is nu:
voor degene die al volger zijn kunnen ons dan hier terug vinden.

Hello everyon,
We have a new link for our challenge blog its:
So you can find us here.




Komen jullie gezellig langs ??
We gaan over twee dagen van start.
We zien uit naar jullie kaartjes hoor.

Please take a look at our challenge and become a follower.
The challenge wil start about two days.
Hope to see all 

Creatieve groetjes Ilonka
Hugs Ilonka

2 opmerkingen:

  1. Het zal vast een leuke challenge worden Ilonka, en ik ben nu even in de kleurenmood...dus wie weet ga ik me er ook aan wagen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rosina
      Dat zou wel heel gezellig zijn, En leuk om je creaties daar langs te zien komen.

      Kan niet wachten
      Groetjes Ilonka

      Verwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer