Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 18 februari 2016

Schaats om en maar rijden

Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede kaartje voor Vilda stamps vandaag.



De winter is volop in gang. De ene keer is het wat kouder dan de andere keer.
Schaatsen kunnen we nog niet op de sloten dat is wel erg jammer.
Maar ik heb toch gekozen om een schaats kaart te maken.



De winter stempel kun je hier vinden Nr V 663

De schaats kaart is van Sandra's scrapsels.

Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke schaats.. met het zonnetje erbij is het heerlijk weer.. al lijkt hij nu te zijn verdwenen. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit winter kaartje Ilonka...Schitterend mooi is deze schaatsvorm...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie schaats heb je gemaakt. leuke scrap gebruikt en leuke stempel gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk model zeg, en een leuke stempel.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi model,Ilonka.Wat een grappige stempel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi model, en een prachtig ingekleurd stempetje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer