Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 15 februari 2016

Nieuw challenge blog

Hallo allemaal komen jullie gezellig langs bij Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt En Potloden. http://mijnbestieskleurenmetpotloden.blogspot.nl/
Want we hebben een voorstel rondje van onze Designers. Meld je gezellig aan. 
De designers laten 1 maart hun creaties zien. En Vanaf 10 Maart zijn we er met de eerste challenge. 



smile-emoticon 

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.
Creatieve groetjes Ilonka
smile-emoticon

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer