Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 1 februari 2016

Nieuw challenge blog

Hallo allemaal,

Er is in blogland een heel nieuw challenge blog.

En Dames kijk hier eens......
My Besties Colour It Creat It Show It
"http://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com.au/




Vanaf Maart zijn er leuke challenges en het team is daar heel druk mee aan het werk.
Meld je aan dames want dan kun je al het moois zien, wat ervoor bij komt.

Het team kijk uit naar jullie creaties. 

Komen julliegezellig langs en doe dan gezellig mee  !!


Leuk datjelangskwam om te kijken, tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer