Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 8 februari 2016

Mushroom "Speciaal voor jou"

Hallo dames, 

Voor vandaag mag ik mn tweede creatie voor Vilda stamps laten zien,
Ik heb deze leuke paddstoel kaart gemaakt ter inspiratie.






Het is een leuke stempel waar mee je alle kanten op kan. Zowel als herfst maar ook gewoon omdat je een apart kaartje wil versturen.
De stempel kun je hier vinden Mushroom 

De mal van de paddestoel kun je vinden bij de Cards etc Shop.
Ik hoop jullie de volgende keer weer te inspireren.


Creatieve groetjes Ilonka

8 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart, leuk model zo als paddestoel. Prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook deze is heel leuk gemaakt...TOPPIE
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, en vrolijk kaartje Ilonka. Mooi gedaan hoor!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig gemaakt Ilonka, heb me gelijk als Volger aangemeld!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke paddenstoel kaart,Ilonka.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer