Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 29 februari 2016

Een kaartje omdat


Hallo allemaal,


Eindelijk mag ik dan mn eerste dt kaartje laten zien voor
Is een heel nieuwe besties groep in Australie.
De challenge gaat vandaag van start.



Mijn inspiratie kaartje.
Met de Besties digi 958



Leuk dat jullie langs kwamen tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka,
    Het is een heel mooi kaartje, alleen de link werkt niet....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ilonka,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, een prachtige ingekleurde digi en heel mooi gekleurdpapier en mal erbij!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk voorbeeld kaartje Ilonka...prachtig ingekleurd die mooie digi...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Ilonka, hij is prachtig al die mooie kleuren.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer