Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 7 februari 2016

Een kaartje omdat ...

Het is mij beurt om weer een intspiratie kaartje te maken voor Creamiep.



De stempels gaan eruit van Sweet pea "Norma J Brunell's
Zo jammer want je kunt ze zo prachtig inkleuren.
 
Stempelen heb ik met Archival inkt pad gedaan.
En daarna ingekleurd met Promarkers.
Ik hoop jullie weer inspiratie gegeven te hebben.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ilonka, mooie stempel en mooi ingekleurd.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie dame...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is ie mooi Ilonka.
    Prachtig gekleurd.
    Een mooi geheel.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, Ilonka! En prachtig kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Ilonka.Prachtige stempel en zo mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met een hele mooie ingekleurde stempel. Inderdaad jammer dat ze gaan verdwijnen want ze zijn erg mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer