Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 7 februari 2016

DT TEAM OPROEP


Hallo allemaal,

We hebben sinds sinds vandaag een nieuw challenge blog in blogland.

  http://mijnbestieskleurenmetpotloden.blogspot.nl/






Ik zoek een heel nieuw dt team.
Lijkt het je leuk en ben je gek op Besties inkleuren.


Stuur je kaartje dan naar i.heuverkamp@qukicknet.nl

Vind je het leuk om in een team te werken

En per maand twee kaartjes te maken. 

Dan zie ik graag je kaartje verschijnen in mijn mailbox.


Creatieve groetjes Ilonka


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer