Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 9 februari 2016

DT CALL GESLOTEN + VOORSTELLEN DT TEAM

Hallo Allemaal,

De dt call is gesloten  en wat hebben we een mailtjes, fb berichtjes gehad.
Zo ontzettend leuk, dank jullie wel.

Het design team is al druk bezig om alle creaties voor de eerste challenge te maken.

Onze eerste challenge gaat 10 maart online.







Het challenge blog wordt gesponsert door Sherri Baldy Besties


Thank you so much Sherri for your sponsership XOXO

Hier stel u jullie voor aan alle getalenteerde Desingers:









































We zijn er Vanaf 10 Maart !!
Zijn jullie er dan ook. ??

Het design team kijk uit naar al jullie kaartjes .

Groetjes Het Design Team.

3 opmerkingen:

  1. Leuk Designteam heb je zo bij elkaar Ilonka...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reken maar van Yes dat ik er 10 maart bij ben. Ik kan bijna niet wachten. Ik ben inmiddels helemaal weg van die Leuke Bestie's. Fijn dat je het designteam al zo snel hebt gevormd. Ik zie er al een aantal bekende gezichten bij. Het zijn vast allemaal echte kunstenaars!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes Ilonka met deze nieuwe mensen
    in het design team , natuurlijk doe ik ok mee!!
    Have fun , fijn wekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer