Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 8 februari 2016

Baby bottle kaart.

Hallo dames,

Ik mag eindelijk  mn allereerste creatie voor Vilda Stamps laten zien. 
Ik heb gekozen voor een baby bottle kaart.





 Het is zo leuk stempeltje van Vilda Stamps  "het baby wiegje" Nr V433
 De stempel is ingekleurd met Copics.

Het design papier is van Mariane design.
Deze mal is van Dutch Doobaboo.


Leuk dat je langskwam tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka 

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie creatie Ilonka!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk flesje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige babykaart in dit modelletje Ilonka. Helemaal super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka...
    Dat is een tijd geleden dat ik hier geweest ben...ik zag je prachtige creaties al meerdere keertjes voorbij komen...en dacht oeps die ken nog van enkele jaartjes geleden...jij had naar ik meen toen last van je ogen en maakte geen of weinig kaartjes meer....maar gelukkig is dat nu weer wel fijn dat ik je creaties weer kan bewonderen...ik zet je terug in mijn sidebar en kom dan zeker met regelmaat weer ff langs..
    Ook dit is weer prachtige babycreatie...heel lief stempeltje erop en prachtig afgewerkt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer