Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 17 februari 2016

100 % lief

Ik mag vandaag weer mn creatie laten zien voor Vilda Stamps.
Dit keer toch weer gekozen voor een baby kaartje,




De stempel is zo schattig en kun je hier vinden V713

De mal is van Doobadoo.

Leuk dat je weer langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka


3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, en wat een lief stempeltje en mooie kleuren, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! Lief plaatje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg lief babykaartje Ilonka, erg leuk.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer