Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 6 januari 2016

Zeg het met bloemen

Vandaag heb ik heerlijk gefreubeld en mijn eerste DT kaart gemaakt voor Marianne Design. 





Daar ben ik de hele maand Januari gast - designer.
Hoe leuk is dat, Ik ben er zo in mn mopjes mee. 
Dames kijk gerust even op het Marianne design 

Ik heb de materialen uit de folder 35 gebruikt:
Papier bloc gebruikt Country Style Nr PK9130
Decoupage Nr EWK1239
Craftables Nr CR1352 en Nr CR1353
Creatables Nr LR0396 en Nr LR0398



Leuk dat je langskwam om te kijken. ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de Marianne Design materialen. Leuk dat je gast designer bent! Fijn dat je mijn blog volgt! Ik heb me ook meteen bij jou aangemeld!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart,ilonka.Superleuk model en wat leuk dat je gast DT bent bij MD.Mooi afgewerkt met het kant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer