Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 13 januari 2016

Wish you

Week 2 kaartje 4 voor Marianne Design. Met de mooie spulletjes van de nieuwe collectie. Deze kaart staat ook in de kaarten gallerij van Marianne design




Wat heb ik gebruikt:

Paper bloc Country Style
PK9130

Swirls Rose
CA3102

Decoupage
EWK1239

Creatables
LR0398

Collectables
COL1397
COL1398

Craftables
CR1353

Leuk dat je langs kwam om te kijken. tot de volgende keer.


 


5 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje! Die letters staan hoog op mijn verlanglijstje! Ik vind ze prachtig. Ook leuk die embossing achtergrond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig voorjaarskaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilonka
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de nieuwe plaatjeslijn van MD, mooie kleuren en prachtige details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka, wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt:) en wat leuk dat je gast designer mag zijn bij Vilda stamps:)
    veel plezier, ik kijk naar je creaties uit:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer