Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 28 januari 2016

Pink

Hallo dames,
Hier is mijn allerlatste kaart als gast designer voor Marianne design.
Dank je wel Marainne design ik vond het geweldig leuk om te doen.



:
Wat heb ik gebruikt:

 Decoupage
EWK 1239

Swirls off white

Creatable
Lr 0395

Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.

 Creatieve groetjes Ilonka

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart Ilonka, gisteren dit plaatje ook gebruikt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ilonka, schitterend.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ilonka, een mooi model mooi plaatje en papier en hele leuke malletjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Ilonka.Mooi model en hele mooie swirls.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    leuk model kaart heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilonka, dank je voor je bezoekje aan mijn blog. Ik dacht dat je weer terug was van een blogpauze maar zag tot mijn verbazing dat je allang weer aan het bloggen bent geweest en ik een hele hoop schitterende creaties heb gemist. Je stond nog steeds in mijn blog leeslijst maar nieuwe berichten kreeg ik niet. Ik heb me daarom afgemeld en weer opnieuw aangemeld als je volger. Hopelijk krijg ik nu weer wel alle nieuwe posten.
    Je kaarten die je gemaakt hebt voor Marianne design zien er allemaal geweldig uit!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilonka.
    Wat leuk dat je volger bent geworden bij me.
    Ik breng natuurlijk ook even een bezoekje bij jou.
    En ik heb genoten van alle prachtige creaties.
    Ben dan ook volger geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow gorgeous details, colors and design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer