Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 10 januari 2016

Nieuw begin Baby

Hallo dames ik heb vandaag een kaartje gemaakt voor het challenge blog Kleuren met potloden. Daar hebben ze een challenge lopen "Nieuw begin'
Mijn inzending is dit baby kaartje. En duimen jullie voor mij.





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Ilonka.Wat een schattig plaatje.Heel veel leuke details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Ilonka.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een kaart Ilonka!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dames voor jullie complimentjes

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje Ilonka.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Kleuren met potloden.
    veel succes!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer