Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 24 januari 2016

Opkikker


Ik heb weer een inspiratie kaart voor Marianne design gemaakt.
Vanaf morgen te bewonderen in de kaarten galerij.



Wat heb ik gebruikt:

Creatables
LR0398

Collectables
COL1397
COL1398

Paper bloc Country Style
PK9130

Decoupage
EWK1240

Craftables
CR1353

Clearstamps
CS0950 


Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Ilonka

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer, Ilonka.
    LIefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart heb je gemaakt. leuk model gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Ilonka.Wat een leuk roosje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Ilonka, ik zag dat je volger bij mij bent geworden, ik heb een s op je blog wat rond gekeken, en ik vind dat je prachtige kaarten maakt. Ik kom gewoon gezellig als volger bij je terug!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ilonka, je andere kaarten zijn ook heel mooi.
    Leuk dat je volger bij me bent geworden, ik volg jou nu ook.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer