Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 5 januari 2016

Leuk nieuws

Wat een geweldige start van het nieuwe jaar en wat kreeg ik een superleuke mail van Marianne design. 



Ik mag de hele maand Januari gast- designer zijn.
Wat geweldig zeg !! Dank je wel Marianne design dat jullie me deze superleuke job geven. Ik zal hier zo mn best op gaan doen.

Kijk ook eens op Marianne design 
http://www.mariannedesign.blogspot.nl

Mijn eerste creatie voor Marianne design kunnen jullie volgende week al bewonderen.
Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.





4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, benieuwd wat je allemaal gaat maken...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, super leuk voor je.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ilonka:)
    wat een mooi begin van een creatief jaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof zeg!! Ik ga kijken bij het MD blog..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer