Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 12 januari 2016

Just for you

Goedemorgen allemaal,

Hier week 2 van mijn inspiratiie kaartje voor Marianne design.




wat heb ik gebruikt:

Collectables
  Nr COL1397


Paper bloc Country style
Nr PK9130

Swirls White
Nr CA3103

Decoupage
Nr EWK1240

Craftables
Nr CR1352
Nr CR1353

Creatables
Nr LR0397
Nr LR0396
Nr LR0398
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Leuk met dat kippie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Ilonka.Veel op te zien.Leuke de kip ertussen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ilonka! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow what fabulous details and design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer