Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 7 januari 2016

It.'s your birthday

Dit kaartje heb ik vanmorgen gemaakt voor Marianne Design.





Je kunt mijn kaartje ook hier ook vinden


Dit zijn de gebruikte materialen uit de nieuwe collectie "Folder 35"
Creatables
Nr LR0395

Swirls
Nr CA3102

Paper bloc Country Style
Nr PK9130

Decoupage
Nr EWK1239

Craftables
Nr CR1353

Collectables
Nr COL1398

Clear Stamps
Nr CS0950


leuk dat je langskwam om te kijken. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Tot de volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Mooie kleutjes en een mooi plaatje met de krans erbij,Ilonka.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Ilonka. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer