Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 18 januari 2016

Hoera Jarig

Voor de komende week heb ik kaartje 6 gemaakt voor Marianne design
De matereialen komen uit de nieuwe collectie ( folder 35).
Mijn kaart staat volgende week in de kaarten galerij van Marianne design.
http://www.mariannedesign.nl/kaartengalerij...
https://www.facebook.com/mariannedesignbv/?fref



Wat heb ik gebruikt van Marianne design:

Paper bloc Country Style 
Nr Pk9130

Creatables
Nr LR 0395

Decoupage
NR ewk 1239

Craftables
Nr cr 1353

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.






4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    leuk zijn die randjes.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sierlijk met die randjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor, vooral die randen, erg mooi.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer