Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 16 januari 2016

Flowers

Voor deze week heb ik kaartje 5 gemaakt voor Marianne design
De materialen komen uit de nieuwe collectie ( folder 35).
Mijn kaart staat volgende week in de kaarten galerij van Marianne design.




Wat heb ik gebruikt:
Paperbloc Country Style PK9130
Creatables
Nr LR 0398
Nr LR 0397
Craftables
Nr CR 1345
Het kaartje staat ook in mijn webshop.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ilonka-s-design/


 

4 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje met die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze doily!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die doily is prachtig.. je kaart ook :) heel mooi. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer