Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 11 januari 2016

Easel kaart - doosje opkikkertje

Hallo dames.

Dit is mijn eerste dt werk voor Creamiep. Ik heb gekozen voor een opkikkertje.
Want met de winter voor de deur kunnen we er altijd wel iemand mee opmonteren.



Ik heb het prachtige design papier gebruikt van Paper pads Romance in Sweden Collection 
De stempel is erg leuk om te gebruiken vanwege de kikker.
Crafty Sentiments Design Lollipop Princess and de Frog.
En gestempelt met Arcival inkt .
De stempel heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
 Ik hoop dat ik jullie een idee heb kunnen geven om eens in plaats van een kaartje een opkikkertje naar iemand te sturen met twee zakjes thee erin. Natuurlijk kun je ook als opkikkertje Cuppa Soup gebruiken.

Dit is een patroon van de Cards etc Shop.
Je ontvangt :

  • een SVG en een Scut2 file voor uitsnijden met de Cricut
  • een Studio bestand voor het uitsnijden met de Silhouette
  • een printvriendelijke PDF met de vouwlijnen en om het patroon met de hand uit te knippen.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



4 opmerkingen:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer