Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 13 januari 2016

Gast - designer Vilda Stamps

Mijn dag begint helemaal goed. En wat vind ik dit gaaf zeg. Sta hier uit mn dak te gaan. Yehh !!! Ik mag voor 6 maanden designer zijn bij Vilda stamps
http://vildastamps.com/ Wat een geweldige eer !! Ik hoop velen van jullie te inspireren met mijn creaties.
And Thank you so much Vilda Stamps for this wonderfull job !!


I am verry honored to be a guest - designer for the next six months.
I can give you lots of inspiration what beautifull things you can make with the fabulous Vilda Stamps




Ik zal jullie snel mijn werkjes voor Vilda Stamps laten zien.
Leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, en we gaan er wat leuks van maken.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid zekers weten en erg gezellig om met je samen in een team te zitten.

      Groetjes Ilonka

      Verwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer