Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 28 december 2015

Sneak preview

Goedemorgen allemaal,

Vandaag na de gezellige maar drukke kerstdagen ben ik weer te vinden op mijn scrapkamer. Heerlijk om lekker even bij te komen van alle kerst drukte. 
Ik laat jullie even een Sneak preview zien van mijn minialbum. Deze zal ik de komende dagen verder afmaken en showen hier op mijn blog.





Allemaal een hele fijne dag en geniet van alles wat je doet

Scrap  groetjes Ilonka 



1 opmerking:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer