Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 28 december 2015

Kerst 2016

Hallo dames,

De meeste van jullie hebben hun kerst kaartjes nu wel gehad. 
Ik ben net begonnen en dit kaartje is net vers van de pers.
Het stempeltje heb ik in gekleurd met mn Derwent potloden. Ik blijf het toch heerlijk vinden om met mn derwentjes te werken.




Gezellig dat jullie langskwamen. Geniet van alles wat je doet tot de volgende keer.


5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart,Ilonka.Wat een schattig engeltje en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,
    wat een mooie kaart zeg! Leuk model en prachtige stansen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka,
    wat een mooie kaart, en een heel leuk model, een heel leuk stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lief mooi modelletje!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka,
    Wat een schattig kerstkaartje !
    Mooi modelletje .
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Doris
    Ben je nieuwe volger geworden .

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer