Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 16 december 2015

DT NIEUWS

Whow Ik heb superleuk nieuws. Yes Yes mijn dag kan niet meer stuk.
Ik mag mijn oude job in het Design team van Creamiep weer oppakken.





En wat een eer om met zoveel talent te mogen samen werken. Meiden ik heb er zoveel zin in. Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan. Mijn eerste dt werk is al gepland en ligt op mij te wachten om te gaan maken. Dank je wel Sonja dat ik weer wat voor je mag betekenen. Ik ga mijn best doen hoor !!
Dames neem eens een kijkje op het Design team blog. Daar kun je heel veel moois zien. van Miranda, Silvia, Marianne W. Marianne J. Sandra   en Sonja


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer







3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ilonka. Leuk voor je. Succes. En ben benieuwd wat voor moois je ons last zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verheug me er nu al op Ilonka. Welkom bij het CreaMiep team!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilonka,hartelijk gefeliciteerd ,
    kijk al uit naar jou mooie creaties hoor !!
    fijne feestdagen
    ook dank dat je mijn blog bent gaan volgen veel liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer