Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 10 oktober 2014

Leuke creaties

Hallo dames het is erg lang geleden dat ik hier wat gepost heb. Maar mijn zus is ook een creatieve bea. Ze is ook net een blog begonnen.  LEUKE CREATIES. En wat zou het leuk zijn als jullie ook je aanmelden als volger. Binnenkort komen er nog meer leuke creaties langs op het blog. Jullie zouden mij er een reuze plezier doen om je aan te melden. 



Leuk dat je langskwam tot de volgende keer.

Groetjes Ilonka

1 opmerking:

  1. Ik ga nu gelijk bij je zus langs Ilonka, je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer