Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 17 februari 2014

TULLIP UMBRELLA

Goedemorgen medefreubelaars,

Op het Cheerful Sketches Challenge Blog zijn we weer gestart met een nieuwe challenge.
Dit is mijn voorbeeld kaartje.


Onze sponsors zijn




Thank you so much Kathryne 
Milkcoffee Stamps


 
Thank you so much Nathaza 

DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE !!

Leuk dat je langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit zo.
    Lfs Anja Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en ik ga beslist weer meedoen, vond het zo leuk om in de top 3 te zitten, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend Ilonka, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje hij is weer helemaal top! en super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I’m not certain where you are getting your info, but good topic. I need to spend some time learning more or figuring out more. Thank you for magnificent info I used to be searching for this info for my mission.
    Top Ten Web Hosting Reviews

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer