Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 15 februari 2014

SHADOW BOX

Hallo medefreubelaars,

Vandaag laat ik mijn Shadow box  zien.







 Het ontwerp is van de Cards etc Shop(Euro Blog Patroon #48 Shadow Box)
Het tuinsetje is apart verkrijgbaar voor € 1,00.  
Ook te vinden bij  de Cards etc Shop.
Neem er eens een kijkje.....



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



5 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka, Wat een mooie creatie. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een aparte kaart, heel mooi gemaakt, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Super leuk idee en prachtig gemaakt!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er supers uit! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit schitterend gemaakt Ilonka, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer