Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 12 december 2013

FIJNE FEESTDAGEN

Dit is mijn laatste creatie voor Creamiep. Met veel plezier heb ik mijn voorbeeldkaartjes gemaakt, maar vanaf vandaag mag ik samen met mn hubby gaan genieten van onze kids en kleinkids.
Hoe leuk is dat !! Een nieuwe fase. 
 Alle materiale zijn te koop in de webwinkel van Creamiep.
Creamiep heeft een leuk assortiment met stempels, neem er eens een kijkje zie HIER 
 



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




8 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend Ilonka en vanaf vandaag is het echt genieten bij jullie thuis, heerlijk voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van nu echt genieten van de kids en kleinkinderen, heerlijk. En je laatste kaart is schitterend, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje Ilonka, en nu lekker genieten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een topper van een kaart. Super hoe je die gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka, Mooie kaart heb je gemaakt, geniet er volop van.

    Groetjes Maranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer