Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 23 december 2013

CHEERFUL SKETCHES CHALLENGE # 7

Goedemorgen medefreubelaars,

Wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.
Heel veel plezier met de opdracht. Ik ben benieuwd waar mee jullie ons gaan verrassen.

De winnaar mag ook gast - designer zijn.

Doen jullie allemaal mee. 

Onze sponsors zijn:


  1. http://www.etsy.com/shop/SherriBaldy
  2. Stampart Design
  3. Jellypark Stamps


Sketch # 7



Dit is mijn voorbeeldkaartje....




Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

 

4 opmerkingen:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer