Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 28 november 2013

WINTER KAARTJE

Eindelijk weer eens een kaartje van mij. Want ik ben zo druk met de babyshower van Linda bezig, dat ik amper tijd heb om kaartjes te maken. Maar toch even tijd gehad om deze kaart te maken.
Het stempeltjes is van Bugaboo


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


10 opmerkingen:

  1. Je hebt hier mooie kleuren gecombineerd met een gaaf
    afdrukje, top kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden Ilonka. Prachtige mallen en die stempel is leuk!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ilonka, erg leuke stempel ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka. Leuke kaart is dit geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Prachtig kaartje Ilonka, heel mooi. Heel veel sterkte met alle drukte met de babyshower.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, is dat oma Ilonka op de schaats? Wat een superdigi is dit. Hier wordt je winter gewoon vrolijk van!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappige kaartje mooie sneeuwvlokken ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart, echt heel leuk, ik begrijp dat je oma wordt? groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer