Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 15 november 2013

MY SHAPE BOX + MY SHAPE EASEL KAART

Hallo freubelaars,
Ik ben weer helemaal in mn nopjes hoor, ja echt waar lol :)
Ik hoor jullie denken waar is Ilonk dan in haar nopjes mee.
Jolanda van de Cards etc shop heeft twee prachtige patronen ontworpen.
Het is een My shape box. En een My shap easelkaart.
 En wat zijn ze weer gaaf !!


Hier zijn mijn voorbeelden..











 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



 

3 opmerkingen:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer