Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 5 november 2013

BABY ROMPERTJES

Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen voor Linda's babyshower.
Het leek me een leuk idee om alle dames een babyrompertje te geven. Zodat ze in de binnenkant een wensje, of een handig tip kunnen neerzetten. dan worden ze allemaal aan een lint geregen. Kan Linda in haar kraamtijd genieten van alle rompertjes.... Whahahaha lol nu verder brainstormen om wat lekkere hapjes te maken.




Leuk  dat je langskwam om te kijken tot de volgenden keer.

 

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit en wat een leuk idee!!!!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooow wat ziet dit er supergaaf uit zo Ilonka!!
    Daar zal Linda strakjes vast van gaan genieten!
    Hier viel er vanmorgen ook een prachtige verjaardagskaart in de brievenbus!
    Ontzettend lief van je en hartstikke bedankt hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit en wat lief dat je een babyshower organiseerd.
    Leuk idee met die rompertjes.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer