Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 16 oktober 2013

Reminder Creaine Challenges

 Hallo Medefreubelaars,

Bij Creaine Challenges staat de reminder van Oktober online.
Wat is de opdracht maak een Scrapkaart met 3 bloemen, 3 Pearls, en 1 strik.

Dit is mijn voorbeeldkaartje. 



Deze maand stelt www.scrapcorner.nl als  prijs een persoonlijke stempel ter beschikking.



Een 2e cadeautje wordt beschikbaar gesteld door:








Tevens mogen de winnaars ook gastdesigner zijn voor een maand.
 
Doen jullie mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg leuk uit Ilonka, lekker vrolijk door je kleurenkeuze! Ziet er heel zomers uit!
    Prachtig gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een beeldschone kaart super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi en schattig kaartje Ilonka, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje echt super Ilonka!
    Mooie aansprekende kleuren en een schattig maar bovenal mooi gekleurde stempel

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer