Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 14 oktober 2013

MIDWAY REMINDER CHEERFUL SKETCHES CHALLENGE BLOG

Goedemorgen medefreubelaars,  hier zijn we dan met de 
MIDWAY REMINDER van sketch # 4 er staan weer prachtige creaties van het Sketches Designteam A....op het Cheerful Sketches Challenge Blog. Doen jullie vooral mee, we zijn erg benieuwd wat voor prachtige creaties jullie gaan maken hoor. Tevens maken jullie een kans op een mooie prijs. Kijk maar eens......hier is nog een keertje de sketch waar jullie je creatie mee kunnen maken. Jullie kunnen maximaal met twee kaartjes deelnemen. Je mag van alles maken zolang de Sketch er maar in terugkomt.....Veel plezier......

De winnaar mag ook gast - designer zijn. 

Sketch # 4


Doen jullie allemaal gezellig mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken. tot de volgende keer,

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer