Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 12 oktober 2013

LOLLIPOP DREAMS TWINKLE FAIRY

Hallo allemaal,

Creamiep heeft weer een leuk assortiment met nieuwe stempels binnen gekregen.
En wat zjn ze leuk. Ik ben helemaal weg van Twinkle Fairy.
Ik heb hier een kaartje gemaakt zodat jullie haar kunnen zien.
En Lollipop Dreams Twinkle Fairy is van Crafty Sentiments


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



5 opmerkingen:

  1. Prachtig ballet kaartje en hele mooie stans bovenin ... Memorybox??? toch???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Ilonka, hele mooie zachte kleurtjes en het stempeltje is ook prachtig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer