Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 17 oktober 2013

Kerstkaartje

Goedemorgen freubelaars,

Mijn vakantie is net voorbij. Het is dit keer mijn beurt om mijn creatie te laten zien.
Het is ook mijn eerste kerstkaartje van dit jaar. 
Ik heb het lieve stempeltje gebruikt van Whimsy wee Heidi

Het kaartje heb ik gemaakt in de traditionele kleuren Rood / Groen.
Met het prachtige papier van Joy paperblok Happy holliday 1



Leuk dat jullie langs kwamen om te kijken tot de volgende keer.



12 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kerstkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief en vrolijke kerstkaart Ilonka! Je stempel weer zo mooi ingekleurd en alles zo leuk bij elkaar verwerkt! Mag ik vragen welke sneeuwkristallen je hebt gebruikt? Ze zijn wel heel gaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Richtsje,

      Volgens mij zijn ze van Joy Craft http://hobby-koopjes.nl/product/show/3796
      En ze zijn idd mooi je kan ze overal bij gebruiken omdat ze niet zo erg groot zijn

      Liefs, Ilonka

      Verwijderen
  3. Ohhh wat een dotje is het ... zo schattig die stempel... echt vaker gebruiken hoor! En mooi versierd !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Ilonka en het stempeltje is zo schattig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Ilonka....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Wat een schattige stempel.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tijdje niet op blogs geweest maar nu toch weer hier aangekomen:) Wat een enig kaartje is dit en wat zag ik ook nog andere mooie staan!!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm prachtig Ilonka!!
    Hihi dan zul je vast nog wel flink aan de bak moeten, als dit je 1e kerstkaartje is;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zag nu ineens pas dat ik nog geen volger bij je was, nu wel:)
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer