Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 3 oktober 2013

CREAINE CHALLENGES

Nieuwe challenge bij het Creaine Challenges



Dit keer willen we graag een Scrapkaart met 3 bloemen.
3 Pearls en 1 strikje zien.


Het prijsje wordt gesponsort door de Scrapcorner

 


Een 2e cadeautje wordt beschikbaar gesteld door.





Deze challenge loopt tot 30 Oktober
Doen jullie mee !!
Leuk dat je lngskwam om te kijken tot de volgende keer.


1 opmerking:

  1. Opportunity may knock only once, but temptation leans on the doorbell.Talk to a man about himself and he will listen for hoursTeaching English

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer