Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 16 september 2013

THE NAUGTHY NURSE

Dit keer mag ik weer een kaartje maken voor Creamiep
Ik heb een stempel van Whimsy gebruikt.
Je kun het stempel Naugthy Nurse in de SHOP vinden.

Dit  is mijn inspiratie kaartje.


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


11 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ilonka, wat een leuke kaart met dit grappige afdrukje! Supermooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I recently came across your web site and have been reading loads of posts of yours. I just thought Id add a quick comment and let you know that you have got a genuinely nice blog. Ill watch out for updates from you!
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Ilonka, ik vind hem prachtig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo Ilonka, wat een gave stempel, je hebt prachtig gekleurd en de kaart mooi afgewerkt, het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilonka, ik wil je eventjes persoonlijk bedankt voor dit prachtige verjaardagskaartje die ik mocht ontvangen van jouw persoontje, super bedankt en hij hangt hier te pronken op mijn deur.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilonka, ik wil je eventjes persoonlijk bedankt voor dit prachtige verjaardagskaartje die ik mocht ontvangen van jouw persoontje, super bedankt en hij hangt hier te pronken op mijn deur.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Ilonka, mooi met die vlinders erbij!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met een enig stempel!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer