Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 2 september 2013

JE BENT JARIG SKETCH # 3 "CHEERFUL SKETCHES"

Goedemorgen medefreubelaars, 

Hier is dan de nieuwe sketch van het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Ladiesssss wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.   Heel veel plezier met de opdracht ladies. We zijn  benieuwd waar mee jullie ons gaan verrassen.


SKETCH # 3


SPONSOR  SCRAPCORNER 

 
 

Dit is mijn inspiratie kaartje


 

Doen jullie allemaal mee. We keuk dat je langskwam om te kijken
tot de volgende keer.

 

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt volgens de sketch, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je voorbeeldkaart is geweldig Ilonka!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je voorbeeldkaart is geweldig Ilonka!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart. echt gaaf gemaakt.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaartje supermooi Ilonka, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je kaart is prachtig Ilonka, nu wij nog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your web site wont display properly on my iPhone 4 you might want to try and repair that If you’re someone striving for online success, however it has eluded you, perhaps you are missing a bit of the puzzle. Making money online isn't that difficult and becomes easier still when you have a successful road to follow.
    Cardsharing Server | Best cardsharing | Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer