Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 15 september 2013

CHALLENGE # 25 CREAINE

Hallo freubelaars,

Hier is mijn eerste dt creatie voor het Creaine challenge blog.
De opdracht voor deze challenge is. 
Maak een borduurkaart van Ans, Paper Art en gebruik daarbij een dieren plaatje
dat mag een 3d plaatje zijn of een stempel afdrukje.

Dit is mijn inspiratie kaartje....


Doen jullie mee !!
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ilonka !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka. Het resultaat is goed. Mooie geborduurde kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en een kleine tip als je klaar bent met borduren aan de achterkant met een ronde pen of achterkant lepeltje over de gaatjes gaan dan zijn ze bijna niet meer zichtbaar.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ilonka, je hebt een prachtige kaart geborduurd, het is waar wat Cristel zegt, als je met de achterkant van een theelepeltje over de gaatjes wrijft, dan zie je ze inderdaad bijna niet meer.Wel op de achterkant van je kaart hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende stijlvolle kaart heb je gemaakt Ilonka, ik vind hem supermooi, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Local Tamil News

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Que bonitos trabajos son una delicia, me gustan, tienes un blog muy bonito,bs.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer