Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 13 augustus 2013

SO SWEET SO LOVELY !!

Hallo Freubelaars,

Dit is mijn laatste DT creatie voor de Scrapcorner.
Mijn man is met pensioen gegaan. 
Dat betekent dat we meer tijd met elkaar en het gezin door gaan brengen.
We zijn allebei nog jong en gezond dus hoe fijn is dat.

Met het derde kleinkind opkomst mag ik ook op dit kindje weer op gaan passen.
Dan moet je toch keuzes maken. Ik heb met heel veel plezier mijn DT creaties voor de scrapcorner gemaakt. En zal daar graag op terug kijken.  Natuurlijk blijf ik de scrapcorner en Ageeth volgen.

Ik ben gek op vlinders en het papier van Echo Park Beautiful Life past zo mooi bij de foto van Linda.
Een prachige combinatie al zeg ik het zelf. Hihihihi lol. :))

Dit zijn  mijn spiratie lootjes.....



Ook heb ik van het zelfde  papier deze vakantie layout gemaakt....




Leuk dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgende keer.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Ilonka, dat ziet er gaaf uit en het papier is inderdaad heel mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie lay-outs!
    Ziet er super uit. Mooie frisse kleuren Lekker zomers en de eerste is LO is prachtig!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja soms moet je keuzes maken die misschien wat minder leuk zijn voor eenander. Maar gaan jullie maar gezellig genieten, Je kaartje is wel mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prima uit Ilonka, en je hebt groot gelijk dat jullie samen gaan genieten!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gedaan joh! Heerlijke zomerse layouts!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer